| Information |

Nätverket drivs helt på ideell basis och nätverkets syfte är att skapa ett tryggare samhälle för barnen. Och detta görs genom att aktivt söka och göra information lättillgängligt för föräldrar, därtill bedriver nätverket opinionsbildning genom att delta i debatten. Nätverkets mål är att ”tvinga” samhället att börja fokusera på offren istället på förövaren, detta genom att driva igenom hårdare straff och lagar som kräver mer av förövaren. Nätverkets slutmål är ett offentligt register på samtliga dömda sexualförbrytare som riktat sin brottslighet mot barn, detta register SKALL vara lättillgängligt för allmänheten. Och detta för att föräldrarna skall ha möjlighet att fatta de beslut de själva anser bäst för sina barn.

Nätverket Stoppa pedofilerna vill informera samtliga pedofiler runt om i Sverige och även de som gömmer sig utomlands att vi är villiga att ta bort er från hemsidan, eller aktivt sluta söka efter er, om ni går med på följande av nätverkets krav:

  1. Kemiskt kastrerar er, och kan bevisa det genom läkarintyg.
  2. Visar ett intyg på att ni aktivt går på lämplig behandling hos legitimerad psykolog.
  3. Har kontinuerligt kontakt med nätverket, så att nätverket vet att kraven ovan följs.

Regler på bloggen

Kommenterandet är modererat, då vissa för sig med olagligt språkbruk. Kommentarer som utgör olaga hot, hets mot folkgrupp eller dylikt släpps inte igenom. Under dagtid bör alla kommentarer godkännas relativt snabbt – om inte så har nog din kommentar ansetts olämplig.

106 reaktioner till “| Information |

  • 17 januari, 2012 kl. 07:27
    Permalink

    Hej
    Hittar ingen info om ”styrelsen” mm
    finns den här eller vågar personerna bakom denna sajt inte stå för sina ”uthängningar”
    Vågar man inte framgå med namn , bild , person nummer .. kanske man inte skall hänga ut andra .. oavsett tidigare brott …

    Svar
    • 17 februari, 2012 kl. 16:31
      Permalink

      Du är kanske en smygpedofil själv Kalle? Det är sådana som tar dessa kräk i försvar!

      Svar
    • 17 februari, 2012 kl. 16:33
      Permalink

      Lägg ut din bild och person nummer tillsammans med dina synpunkter din dumme faan!

      Svar
    • 19 februari, 2012 kl. 17:31
      Permalink

      Hur tänker du nu?
      Ingen som inte själv är pedofil eller sympatiserar med dessa kräk kan väl ändå tycka att de inte förtjänar att hängas ut och deras nya grannar ska ha en chans att få veta vad de har gjort (och garanterat i fortsättningen vill göra då detta är en psykisk störning som oftast inte försvinner p.g.a alldeles för korta fängelsestraff).

      Så varför ska de som ger oss denna tjänst behöva hängas ut?

      Så om du inte själv är pedofil då jag i sådant fall tyvärr förstår din åsikt för du gärna vidareutveckla detta?

      Svar
    • 15 mars, 2012 kl. 17:24
      Permalink

      alla domar är offentliga, oavsett vilket brott det är, lika bra att samla alla sexdömda på ett ställe så man kan skydda sina barn.

      Svar
    • 22 september, 2013 kl. 14:18
      Permalink

      Det är helt rätt och fullt lagligt att lägga ut dömda pedofiler. Det är synd att det inte är skottpengar på dem. Jag skyddar gärna den som vill göra livet surt för en pedofil.

      Svar
  • 24 januari, 2012 kl. 15:54
    Permalink

    Hej en liten kommentar till Kalle.
    Du har tydligen aldrig träffat nån som blivit utsatt för ett sådant avskyvärt brott
    som pedofili innebär!!
    Tänk om nån skulle våldta din dotter tex från 2-3 års ålder?
    Oavsett brott säger du….det är det lägsta en människa kan göra mot ett oskyddat litet barn.!!!!!

    Svar
    • 7 mars, 2012 kl. 19:42
      Permalink

      Ser inte vad som är fel med det? Om hon själv är med på det så.

      Svar
      • 11 mars, 2012 kl. 17:54
        Permalink

        Hur fan kan du säga ”om hon själv är med på det” om en 2-3åring??? Sök hjälp för h-e!

        Svar
      • 4 april, 2012 kl. 10:41
        Permalink

        Hoppas du en regnig dag blir gruppvåldtagen av ett ursinnigt biker gäng…..TROLL.

        Svar
      • 22 maj, 2013 kl. 17:58
        Permalink

        Lennart Andreasson! Med de ord du skrivit ner,har du verkligen visat att du snarast möjligt bör söka hjälp! Både för din egen och alla barns skull!

        Svar
  • 16 februari, 2012 kl. 15:13
    Permalink

    Vad fan har våra personnummer med dömda pedofiler att göra?
    Lägg ut ditt så får se om du är ”ren”….
    Brukar vara dem med mjölbaggar i påsen som skriver en massa skit

    Svar
  • 19 februari, 2012 kl. 20:59
    Permalink

    Kan ni inte göra sidan större, så att den omfattar, pedofiler, våldtäcktsmän, kvinnomisshandlare och övriga kriminella?
    De lite grövre brotten då?

    Svar
  • 20 februari, 2012 kl. 08:55
    Permalink

    Hejsan!
    Har en fråga, gäller denna sida även incestdömda????

    Svar
  • 21 februari, 2012 kl. 17:34
    Permalink

    Hei
    Kan en hänga ut pedofiler utan att bli straffad för det?. Jag vet om en pedofil som har varit aktiv i många år. Han ska nu i rätten och jag hoppas att han blir dömd, åtminstone för ett av alla sina brott mot barn och vuxna. Var får ni er info?. Är dommarna offentliga?

    Svar
    • 7 mars, 2012 kl. 19:44
      Permalink

      Det borde legaliseras egentligen. Det är ju en läggning, precis som homosexualitet är. Fast homosexualitet är ju snäppet värre.

      Svar
      • 8 mars, 2012 kl. 10:35
        Permalink

        En till som försöker jävlas men misslyckas totalt. Känn dig helt jävla fail
        Patetiska lilla skit

        Svar
      • 15 mars, 2012 kl. 17:27
        Permalink

        hörru din sjuke fan, tycker du att det e helt ok att förstöra ett barns liv för all framtid?

        Svar
      • 4 april, 2012 kl. 10:38
        Permalink

        LUKTAR TROLL OM DIG.

        Svar
      • 18 april, 2012 kl. 19:55
        Permalink

        En läggning!!!! Här gäller det 1 vuxen och 1 barn!! Ingen kärlek är inblandat utan ett rent övergrepp som sätter livslångt spår i det utsatta barnet!
        Vad gäller homo eller hetrosexualitet så är det ömsesidig kärlek mellan 2 vuxna människor.
        Nä du, Lennart, sök hjälp!!

        Svar
      • 10 april, 2013 kl. 19:11
        Permalink

        Med de inlägg du gör så är du antingen sjuk genom att vilja skapa avsky, eller än värre så sjuk som du utger dig för att vara…det du beskriver är ju faktiskt mer än Pedofeli det är Sexslavhandel också om du kan tänka dig att någon har sex med ditt barn som är 2-3 år om hon är med på det. Vi har en lag om sex mot minderårig. Allt under 15 år är sex mot minderårig och olagligt.
        Så en Lisbeth Salander grej i din egna röv, så kanske du förstår när något är fel…väldigt fel !
        Mina tankar till de som är drabbade.

        Svar
      • 31 maj, 2013 kl. 12:04
        Permalink

        TILL EN BÖRJAN SÅ FÅR MAN EJ HA SEX MM MED NÅGON UNDER 15 EN LAGSATT GRÄNS

        Svar
      • 31 maj, 2013 kl. 13:58
        Permalink

        Det är ingen läggning, det är en sjukdom. Som jag tycker att man ska botas ifrån.

        Svar
  • 11 mars, 2012 kl. 16:14
    Permalink

    Herregud vilka människor det finns! Det en pedofil gör är att dom ”dödar” när dom ger sig på ett barn så förstör dom den person som barnet kunde ha blivit. Jag vet att jag vill veta vart dom bor, vilka dom är & vad dom är dömd för. Jag tycker eftersom sveriges lagar inte är nog hårda och vi inte gör något ordentligt åt det så måste vi åtminstonde se till barnen och skydda dom så gott vi kan! jag vet bara att skulle någon ge sig på mina barn så sitter jag gladeligen inne för mord!

    Svar
  • 11 mars, 2012 kl. 16:46
    Permalink

    Denna sidas ”styrelse” kan ju knappast vara dömda för dessa sjuka brott, så varför ska dom ställa upp med bild och personlig info? Dummaste jag läst idag, än så länge.

    Toppenbra arbete för övrigt. Häng ut kräken.

    Svar
    • 12 mars, 2012 kl. 01:09
      Permalink

      Håller helt med dig!

      Svar
  • 14 mars, 2012 kl. 14:48
    Permalink

    Som mamma till en liten flicka på 3 år måste jag säga att jag älskar denna hemsida. Att ni vågar göra detta för alla offer. Att ni tar er tiden. Det ger en lite hopp om att det finns bra människor där ute. Stor eloge till er!

    Svar
  • 15 mars, 2012 kl. 17:20
    Permalink

    klockren sida, då VET man var DOM bor,

    Svar
  • 19 mars, 2012 kl. 03:06
    Permalink

    En pedofil är en pedofil. Man får inte glömma bort det. Är det inte dags att vi samlar ihop oss och slutar tjafsa? Jo, det är det. Just därför så finns denna sida, och det tackar jag för. Vilka ska skydda barnen om inte vi själva gör det?

    Svar
  • 28 mars, 2012 kl. 19:13
    Permalink

    Hej!

    Jag vill lämna ett bidrag till er som är mycket angeläget. Hur kommer jag i kontakt med er? Hur vill ni ha materialet? Det handlar om en nyss frigiven pedofil (tidigare pastor) dömd bla för våldtäkt mot barn som nu är villkorligt frigiven och bosatt sig 50 meter från ett dagis och 150 meter från en skola. Han har också bytt namn. Jag kännde denna person väl under 80-90 talet det är en person som kan dupera vem som helst. Jag har domen från tingsrätt samt beslut om frigivning – PDF filer.

    Jag har funderat mycket men beslutat att aggera för att inget annat barn skall få livet förstört.

    Svar
  • 30 mars, 2012 kl. 22:48
    Permalink

    Borde finnas flera av denna sortens sidor!
    Bra jobbat, och försök sprida hemsidan ännu mer. facebook?

    Mvh

    Svar
    • 30 mars, 2012 kl. 23:51
      Permalink

      Finns på FB sedan länge

      Svar
      • 31 mars, 2012 kl. 00:01
        Permalink

        Såg det precis efter jag kommenterat! haha

        Svar
  • 1 april, 2012 kl. 22:09
    Permalink

    jag är desperat för att kan inte skydda mitt 5 årig barnbarn av hans egen far. han har sexuellt utnutjat eget barn. förundersökning har läggs ned, pga brist på bevis/otillrecklig. vad för bevis, barnen har berätat själv. räcker inte det? vem våldtar barn inför publiken?
    mamman har AS, utlansk bakgrund, kämpar mot socialmyndigheter men ingen hjälp. pappan är svensk och väldigt verbal. var 2 veckor häktad men frisläpp. nu söker han vårdnad och fick umgengerätt 4 timmar. är domare latent pedofil eller vad handlar om? HJÄLP med råd eller ngt! Advokater säger att det är svensk lag. barnbarnen ska påbörja behandling hos BUP (trauma pga detta)men samtidig ska träffa pedofilen far som orsakade hans trauma. SJUK. kan jag skriva till europa domstol och kräva skydd till min barnbarn och dotter? vi är hjälplösa.

    Svar
    • 16 april, 2012 kl. 16:31
      Permalink

      Hej.
      Tyvärr räcker det inte i dagsläget med endast barnets ord. Utan krävs stark bevisning. Ex. dokumenterade läkar skador eller annat man kan kan bevisa som hänt barnet.

      Sjuka sjuka patetiska kräk. Som även tråkigt nog är väldigt manipulativa av sig. Som vet hur de kan få sin vilja fram (syns mycket vid de förtjännar en andra chans, buhu hu det smärtar dem att de måste göra så -.-‘)

      Det jag kommer på rakt av är att du försöker ta kontakt med myndigheterna, samt se till att ev skador barnet får dokumenteras, eller om de berättar att han gjort något så skriver ni ner det. etc.
      (tror inte det andra förslaget är något man får ge)

      Men det abslut bästa du kan göra för dina barnbarn är att bara vara där för dem, och sen hjälpa vad som behövs vid olika tillfällen. Och att ni har tålamod för barnet.

      Svar
  • 17 april, 2012 kl. 00:10
    Permalink

    Hur är det möjligt att myndigheterna ordnar behandling till utsats barn ( sexuell utnytjad) samtidigt tvingar de samma barn till umgänge med pedofil far? Vad håller Socialtjänst, domstol mm med? Det motsatser sig själva. Kan jag anmälla till EU domstol? Har någon samma erfarenhet? Advokaterna är för uptagna för att leta efter lönsammare mål, mänsklig faktor, moral och empati är bara apstrakt begrep! Besviken mormor P.S. Till min fd svärson och alla pedofiler om han/de kommer på den sidan och läser min kommentar: Häng dig!!! Du som skulle skydda, älska och vara ett tryg punkt i barnets liv!

    Svar
  • 20 april, 2012 kl. 20:16
    Permalink

    Tycker att ALLA skulle gå ihop och få en lagändring jobba för det endast då kan det bli bättre

    Svar
  • 20 april, 2012 kl. 20:27
    Permalink

    tror jag frågat tidigare, men

    HUR hade ni tänkt att info etc skulle se ut?exakt vad vill ni göra.
    För att ”få ut information etc” säger inte så mycket om hur informationen ska gå ut,
    vad som ska vara huvuddelen av det? finns ju mycket olika, Eller kanske olika delar till olika målgrupper? som för offer, anhöriga allmänt etc.

    skulle vara intressant att höra det

    Svar
  • 11 maj, 2012 kl. 12:21
    Permalink

    Allmänheten skulle bara veta hur bl.a. Kriminalvården skyddar och särbehandlar alla de stackars Pedofiler. Jo jag har själv levt ett kriminellt liv och suttit inne flera gånger. Men det har självklart inte varit Sexuella brott. Jag har sonat för mina tabbar så det får alla tycka vad dom vill om. Det bryr jag mig inte om. Är själv Pappa till 4 barn. Kriminalvården har särbehandlat de jävla svinen och tryckt ner oss vanliga intagna. Dom var det synd om de kan inte hjälpa det sa vårdarna de är ju sjuka. På Kirseberg Anstalten hade vi 4 eller 5 matbord med gammla trästolar. Där fick man sitta utan att ha mycket annat att göra. Men på Avdelningen mitt emot hos sexualförbrytarna där fanns det fina soffor – Tv – Gardiner mm. Målade väggar osv. Vakterna bevakade dom hela tiden för hade vi fått den minsta lilla chans hade det varit slut på deras liv. Jag fick jobba på Metall sidan jag fick sitta vid en borrmaskin. Ett par meter ifrån satt en Arabisk Ökentomte. Jag fråga han vilken avd han satt på och varför han var här. Då berättar fanskapet att tjejen på 13år själv ville ha sex med han.
    Jag blev rasande och sa till han o hålla sin käft. Jag bad arbetsledaren låta mig få byta arbetsplats för att slippa slå i sönder svinet. Men jag fick inte byta. Efter några timmar fastnar Araben med handsken i borren. Jag satt lugnt och tittade på hur hans hand slaktades mer o mer. Jag hjälpte inte han och kallade inte heller på hjälp. Efter ett tag kommer vårdarna och skäller ut mig varför jag inte tryckt på nödknappen som var 50cm ifrån mig. Mitt svar var: Varför skulle jag? Synd att han inte dog….
    Då fick jag byta arbetsplats och fick jobba med normala Intagna.
    Detta var en enda händelse har sett mycket på andra anstalter med.
    Dom har ingen rätt att leva fritt bland barn och barnfamiljer.
    Jag är inte ledsen över att ha misshandlat Sexualförbrytare. Kommer att göra det om och om igen… En sann glädje….

    Svar
    • 11 maj, 2012 kl. 12:27
      Permalink

      hade nästan velat se det 🙁
      får nöja mig med min karmahämnd.

      men förövrigt, så är jag väl medveten om att de särbehandlas. de borde fan sitta bland de vanliga internerna, och sen kanske de kan ha lite dålig koll ibland (A)

      Svar
  • 26 maj, 2012 kl. 18:51
    Permalink

    Ja, vad fan säger man. Jag kan säga så här, att jag inte har en uns av förståelse för detta kreatur. Snyfthistorier, bla, bla, bla,……och????
    Ett skott i pannan rätt o slätt, inget jävla psyksnack med nån sk läkare. Bort med skiten, men innan dess ut med skiten i media så alla får se hur ett missanpassat svin ser ut.

    Svar
    • 26 maj, 2012 kl. 19:03
      Permalink

      nej de förtjännar inget, och om det vore möjlig så skulle jag föredra något mer kränkande och smärtsammare än ett enkelt skott i huvet. Om de nu är agerande sådana

      Det du verkar missa är att man vill FÖRHINDRA övergreppen i första hand. INTE för peddonas skull, utan för barnen. Eller har jag missat att hat kommer före barnens bästa?

      Sen är det OMÖJLIGT att få bort ALLA, och man kommer åt FLER om man erbjuder hjälp. som leder till att FÄRRE barn uttsätts.

      Och bara så du vet så är pedofiler inte missanpassande, utan snarare tvärtom. De är inte ovanligt att de ses som respektabla personer utåt, som sällan misstänks för sånt.

      Psyksnacket som du menar blir ett sätt att enklare kunna se hur många som har den störningen, kunna hitta något som minskar/tar bort det begäret. att de lyckas få ökad kontroll och kan få viss anpassning kring barn.( så att de INTE utsätter barn)

      Men du är fri att skjuta på bara, var bara bered på konsekvenserna av det

      Svar
  • 20 juni, 2012 kl. 21:05
    Permalink

    Jag tackar alla som jobbar med denna sida, min dotter var den 10 åriga flickan i Martin Jonsens sista rättegång, trots att hon var en av de få lyckliga som kom lindrigt undan så lider hon ännu idag av sviterna. Jag hoppas innerligt att ni fortsätter att jobba på denna sidan, ni gör ett kanon jobb.
    Ni är vardags hjältar i mina ögon.

    Svar
  • 7 augusti, 2012 kl. 12:26
    Permalink

    Ni gör ett fantastiskt arbete. När staten ignorerar att skydda sitt folk är det ens medborgerliga plikt att agera precis som ni som sköter denna hemsida gör. Keep it up!

    Svar
  • 16 augusti, 2012 kl. 13:22
    Permalink

    Jag undrar om nätverket försöker få igenom regler på förskolor att ingen personal skall få vara ensam med barnen och att de absolut inte får byta blöjor på barn ensamma?

    Svar
  • 16 augusti, 2012 kl. 13:28
    Permalink

    När en förskolerektor svarar en att män (som jobbar på förskolan) får byta blöja på barn ensamma för att annars är det en diskriminering… Men alla dessa smygpedofiler och de som är skickliga på att dölja sitt äckliga beteende? De kan ju begå övergrepp på barn som inte visar fysiska skador. Ska män som jobbar på förskolor verkligen få byta blöja ensamma på barn? Lika bra att införa att INGEN som jobbar på förskola får byta blöja ensam på ett barn. Men det lär väl inte ske i mesSverige? I Danmark tillåts inga män byta blöja på barn med motiveringen ”de skall få slippa det”. Lysande!

    Svar
    • 16 augusti, 2012 kl. 15:40
      Permalink

      Inte bara män begår övergrepp,
      genom att anta att endast män gör det, så kan kvinnor mkt enklare begå övergrepp. för ingen bryr sig och tror inte att de gör så.

      även om jag förstår vad du menar med att ingen ska få vara ensamm med barnen, så lär det vara extremt svårt att genomföra. då det kan vara dåligt med personal och väldigt mkt att göra.

      även om det kan vara en bra ide. och det går säkert att ha när det kommer till bl.a blöjbyten eller dylikt. typ bad

      Svar
    • 10 april, 2013 kl. 19:53
      Permalink

      Ja, annars är det diskriminering. Kan jag intyga på, manlig förskollärarstudent, skulle bli rasande ifall vi manliga (normala, hederliga och barnsäkra) pedagoger skulle bli förbjudna att utföra något sådant simpelt som blöjbyte, pga några tomtebloss till människor som måste förgripa sig på barn. Blir ännu mer rasande på alla dessa jävla fördomar mot manliga pedagoger som man blir bemött av hela jävla tiden.

      Varför hyser ni inte samma fördomar mot alla föräldrar? För det finns ju trots allt föräldrar som förgriper sig på sina egna barn.

      Svar
  • 6 december, 2012 kl. 00:27
    Permalink

    Hejsan Admin, gör jag ett brott genom att en av de dömda från er sida har lagts upp i facebook för att varna mina grannar och vänner i närheten att de befinner sig en pedofil som fortfarande är aktiv. rakt kopierat från er hemsida till facebook då som sagt.

    Svar
    • 6 december, 2012 kl. 00:30
      Permalink

      Det är möjligt att det kan anses utgöra ett brott mot PUL, men det är nog ingenting att bry sig om, egentligen. Med all sannolikhet kommer du inte bli åtalad.

      Svar
  • 1 februari, 2013 kl. 13:37
    Permalink

    Hoppas ni sjuka äckliga pedofiler dör alltihopa och ni sjuka jävlar som försvarar dom och skriver att det är normalt och en läggning osv. Hade jag fått tag i någon av er kan jag lova att ni hade fått lida så mycket så ni önskade att ni aldrig föddes eller yttrat er era sjuka jävla svin!

    Svar
  • 12 mars, 2013 kl. 14:34
    Permalink

    Står polisen bakom denna sida eller hur säkert är det att det verkligen är pedofiler som hängs ut?

    Svar
    • 12 mars, 2013 kl. 14:37
      Permalink

      Vi är inställda på att få till stånd myndighetssamarbete, men i nulägen står inte polisen bakom sidan. Vi ser dock till att alla pedofiler vi publicerar faktiskt har dömts i domstol. Om inte så är fallet så anger vi det klart i texten, ifall de står åtalade som skäligt misstänkta men inte dömts än osv. Inte under några förhållanden publicerar vi några baserat på rykten, och vi länkar alltid till domstolsdokument om vi har dem tillgängliga.

      Svar
  • 9 april, 2013 kl. 14:19
    Permalink

    Detta är en bra sida. Men hur kan jag få in den pedofil som 2010 utsatte min då 10 åriga dotter och dömdes till 14 månaders fängelse?

    Svar
  • 6 maj, 2013 kl. 21:35
    Permalink

    Hej jag har en kontakt på msn som brukar snuska sig och hålla på när han skriver till mig men nu så har han även erkänt att han har en fantasi om att ha sex med barn och att han vill ha det med sina egna barn i framtiden, samt att han spanat in sin granne som är 11år att han även försökt men vågade inte men skulle försöka igen att ha sex med henne ev. våldta henne. Jag måste ju göra något åt detta skall ringa polisen och berätta allt å se vad dem har att säga om det men tänkte att ni kanske kan också hjälpa till ?

    Svar
  • 7 maj, 2013 kl. 19:36
    Permalink

    Tack för att denna sida finns. Ni är beundrandsvärda som lägger fram denna information om pedofiler. En gång pedofil alltid pedofil.
    Som mamma till en 14 årig dotter så är man tacksam för denna sida.
    De finns i vårt samhälle närmare än man ibland kan tro.

    Svar
  • 8 maj, 2013 kl. 18:46
    Permalink

    hej

    tänkte härmed meddela att denna site inom kort kommer att polisanmälas.

    det finns ett flertal lagbrott som beträds och att lagen ska vara lika för alla.

    / Robbin

    Svar
    • 10 september, 2013 kl. 22:45
      Permalink

      Har tipsat rikspolisen och de kommer ta en titt på detta! Ta en titt på grundlagen NSP! ”Förtal är ett brott som innebär att sprida uppgifter om någon, som typiskt sett räcker för att utsätta personen för andras missaktning.” Dessutom utsätter ni deras närmsta för andras aktning också! Tänk er för!

      Svar
      • 10 september, 2013 kl. 22:51
        Permalink

        Och vi råder dig att läsa wordpress.com:s stadgar, den service som står värd åt denna blogg. De garanterar sina kunder fullständig anonymitet och agerar endast på inrådan av amerikansk domstol. De bryr sig inte ifall någon svensk polis eller åklagare får för sig att detta är olagligt.

        Svar
    • 10 september, 2013 kl. 22:48
      Permalink

      Gäller det förtal kan dock bara MÄ driva åtalet tyvärr… Men tips till polisen uppskattas alltid av dom!

      Svar
      • 10 september, 2013 kl. 23:40
        Permalink

        Men på allvar… tro ni vad ni vill. Informationen kan hanteras i Sverige. Lite fundersam över vad som hände med mina andra inlägg från igår kväll? Ni svarade aldrig på ”Fia”s fråga! Vart är de källor ni har som styrker den teorin om att uthängning är bevisat effektivt? Jag förstår erat syfte och jag förstår vad ni vill åstadkomma men att vara källkritisk i ett icke riktat inlägg till er är ju inte fel… eller tycker ni det? Som jag skrev innan i ett av de inläggen som inte blev publicerat så handlar det för er del inte om att övertyga ”Fia” om att ni har rätt utan snarare att ni har fakta som styrker ert syfte! Att inte ha konkreta källor i form av undersökningar och/eller vetenskapligt framtaget bevis för något er organisation står för gör ju enbart er mindre trovärdiga! Så om inte för era läsares skull så kan ni ju göra det för er egna skull!

        Svar
  • 3 juni, 2013 kl. 23:49
    Permalink

    Det kör omkring en bil i Kristianstad, en blå volvo av nyare modell. ”Mannen” som kör kallas för Bögen av de äldre barnen som känner igen honom. Han kommer från Fjälkinge. Polisen känner till det men föräldrar borde få veta också. Återkommer när fällan slår igen.

    Svar
  • 16 juni, 2013 kl. 09:21
    Permalink

    När skall ni börja hänga ut våldtäksmän också? I norge har de också börjat kemiskt kastrera våldtäksmän eftersom det är det enda som hjälper! Det ligger i deras hjärna att våldta! Det finnd undersökningar p det, bara googla!

    Svar
  • 17 juni, 2013 kl. 17:38
    Permalink

    Hej. Jag har precis fått höra något oroande. Att mina barns förra dagmammas son är dömd för sex med två barn. Hur tar jag reda på att han verkligen är dömd? Har bara för och efternamn samt vilket år han är född. Räcker det för att söka på domar????

    Svar
  • 29 juni, 2013 kl. 20:00
    Permalink

    när lagen mot tidelag,djursex träder ikraft igen,kan ni inte då lägga upp de som kommer dömas för det också,djur är som barn,lika hjälplösa,kanske en liten trygghet för alla de djur som säljs av godtrogna mattar och hussar

    Svar
  • 11 juli, 2013 kl. 02:09
    Permalink

    vart finns appen att tanka

    Svar
  • 11 juli, 2013 kl. 20:15
    Permalink

    Vill gärna komma i kontakt med er ang. uppgifter om en pedofil. Jag hittade ingen dirket kontakt till er så hoppas ni svarar.
    Mvh A

    Svar
  • 4 augusti, 2013 kl. 02:59
    Permalink

    Hej!
    Har info som kan vara av intresse…
    Maila mig gärna…..

    Svar
  • 15 augusti, 2013 kl. 12:24
    Permalink

    Hej känner att en person saknas på eran sida. Maila gärna.

    Svar
  • 24 augusti, 2013 kl. 15:05
    Permalink

    Kjell här, kan den som ringde mig i dag 1132 återkomma till mig, jag uppfattade inte den mailadress jag fick

    Svar
  • 7 september, 2013 kl. 19:29
    Permalink

    Den här Lennart Andreasson borde tas vidare till polisen med den inställningen han har så dom kan kolla upp han! han pratar ju som en pedofil

    Svar
  • 9 september, 2013 kl. 10:45
    Permalink

    Jag som själv blivit utsatt från att jag var 7 till 13 tycker denna sida är så jävla bra. Allt för att skydda. Vidriga as som förstör liv för alltid ska inte skyddas eller gömmas.

    Svar
  • 25 september, 2013 kl. 00:03
    Permalink

    gud va bra att ni gör detta ! snäll ge mer info. Blir galen att svergie inte gör mer ,alla dom ska dö .. finns inget annant!

    Svar
  • 4 oktober, 2013 kl. 08:51
    Permalink

    Vad är eran mailadress då?

    Svar
  • 22 oktober, 2013 kl. 12:14
    Permalink

    Tänkte kolla med er om ni vet om set finns någon dömd pedofil i Sundbyberg/solna?

    Mvh

    Svar
  • 31 oktober, 2013 kl. 00:43
    Permalink

    Min bror förgrep sig på mig som barn, när jag var 20 år berättade jag detta ingen trodde på mig . Nu 18år senare har han utsatt alla sina barn , små som stora , styvdottern anmälde honom och dagis och skola . Han valde att ta sitt liv. Äntligen har jag fått sinnesro men han kom billigt undan. Begravning gen är imon och jag skall inte gå dit. Skönt att inga fler kan råka ut för honom.

    Svar
  • 6 november, 2013 kl. 12:46
    Permalink

    Spelar ingen roll vad folk än säger, det är inte synd om pedofiler, det är synd om de barn de förstör bara för att kunna tillfredställa sina egna sjuka begär.
    Förstår inte hur samhället blivit så här, att vi plötsligt tycker mer synd om förövarna än offren. Skulle någon röra min son skulle jag leta upp aset, fånga in honon och tortera honom en lång tid så hans lidande blir långvarigt. Dessa as förtjänar ingen pardon och vi andra har rätt att veta var dom håller hus. Upprätta ett register för alla dömda pedofiler.

    Svar
  • 20 november, 2013 kl. 21:19
    Permalink

    Hej, vill börja med att säga att ni gör ett underbart jobb. Ni gör det samhället inte vågar. TACK! Organisationen Anonymous arbetar mycket med att hänga ut pedofiler, har ni funderat på ett samarbete med dom?

    Tack, återigen för ert humana arbete.

    Svar
  • 21 juni, 2014 kl. 10:35
    Permalink

    Tyvärr är det så att det är bröder, pappor o styvpappor som oftast utför övergrepp mot barn … o farfar o morfar

    Svar
  • 20 augusti, 2014 kl. 23:27
    Permalink

    Och vem tar ansvar för publiceringarna här?
    Det är klart som fan pedofilerna ska stå till svars för sina handlingar och vi måste göra ALLT vi kan för att minska sexualbrotten, speciellt mot barn, men vem är ansvarig för denna sida?

    I min meningen behövs det ett ansikte utåt för att denna sida ska anses seriös.
    Jag har väldigt svårt för sidor som hänger upp människor med personuppgifter för man vet sällan om det som skrivs är sant.

    Svar
    • 17 februari, 2017 kl. 08:29
      Permalink

      Håller med sig. Det vore bättre om detta nätverk verkade för en lagändring istället. Det skulle ses som mer seriöst

      Svar
  • 30 januari, 2015 kl. 13:37
    Permalink

    Vill gärna också engagera mig och hjälpa till i ert arbete mot kräken men hur jag tillväga?
    Jag tycker alla kräken skulle hängas ut med IRL på orten där de är bosatta för att varnaboende t ex.

    Svar
  • 11 april, 2015 kl. 09:13
    Permalink

    Finns det någon som kan gå från ord till handling?
    Har själv varit drabbad av en, jag är en kille 40 + och har själv suttit på kåken (Mariestad Borgen Våldsbrott) samma komun som håller Pedofilerna Salhberga eller vad det nu heter.
    Jag kan inte förstå tex. en mor o en far som har en son eller dotter som blir drabbad att ni inte skär halsen av det jävla svinet, o ta straffet……………………?
    Jag har redan som tonåring låtit svinet förstå vart hän det kan gå,… Men jag har inte gjort tillräckligt.
    Vad som komma skall
    Stå upp för fan och gör era söner o döttrar en tjänst.
    Det finns så många fall och jag kan inte i mitt innersta förstå att föräldrar låter detta bero,,,fy fan

    Svar
  • 16 november, 2015 kl. 12:07
    Permalink

    hur kommer man i kontakt med er? har ni någon infomail? har en person ni borde ta upp

    Svar
  • 16 februari, 2016 kl. 23:05
    Permalink

    Om man har info och undringar kring en person som man vet är anmäld för nät grooming och pedofili, vart vänder jag mig då för att veta hur det gått…dömd eller friad? Jag måste själv hålla avstånd så jag kan inte få reda på nåt vi de kanalerna. Vet ni?

    Svar
  • 17 februari, 2017 kl. 08:26
    Permalink

    Jag tycker ni borde verka för en lagändring till liknande som dom har i USA. Där pedofilerna själva måste gå runt i området och meddela att dom är dömda pedofiler och för vilka brott dom dömts för. Dom måste också rapportera till polisen regelbundet så dom inte flyr iväg etc. Det skulle verka mer seriöst än denna hemsida där ni begär att pedofilerna skall rapportera till er och inte till polisen och medborgarna.

    Verka för en lagändring istället. Jag tror ni skulle få fler med er på så vis. Det är säkert flera med mig som är frustrerade över Sveriges släpphänta hantering av dessa avskum.

    Mvh

    Svar
  • 20 maj, 2017 kl. 22:20
    Permalink

    Jag själv blev utnyttjad av en som var min speciallärare, från 11 till 14 års ålden. Detta förstörde mitt liv och fortfarande får ja kämpa. Jag kommer ihåg jag berättade det för kommunen och dom gjorde inget som om ja ljög eller det aldrig hänt. Jag lärde mig leva med det. Har själv nu två barn. För mig som har råkat ut för en sdan sak säger jag det finns inget värre än att folk som läger skattepengar på pengar den som utsätter barn får sådan eller som som läger tid och folks pengar för att förstå hur dom tänker. Skatte pengar skall användas till brottsoffer inte för den som förr illa. Jag själv har sedan ett år tillbaka öppnat falska konto och bestämmer träff med den som vill skadda barn under 14år. Men vad som skiljer sig min metod är att jag fuckar deras liv så som dom har fuckat så många barns liv. Enkelt och gott vi är många som bestämer träff eller mer pedofilerna som bestämmer träff med oss och vi filmar det hela sedan är han min. Det finns antal av dom som vi inte gör något mot pga mänsklia faktorer. Vi försäkrar oss att denna person har eller kommer med 100% att skada ett barn. Men när vi får en klart fall så är det inget stopp. Varför började vi med detta?? När man ser att myndigheten inte tar sitt ansvar att skydda barn och samtidigt motverkar de vuxnas insatser som försöker skydda barnen blir ja misstänksam. När jag ser högt uppsats polischef som skaddar barn (…)
    Misstänksamhet är en förmåga att kunna knyta två oberoende händelse eller person till varandra. För mig är det helt klart att det finns starkare krafter som håller detta igång. Jag kommer fortsätta med detta och hamnar jag i domstol kommer jag inte klä mig den domstolen för som förälder har jag all rätt att skydda mina barn som använder min dator. Så noll acceptans eller tolerans för de som gör så. Jag som vuxen nu har lärt mig skillnaden mellan fantasi och verklighet.

    Svar
  • 27 augusti, 2017 kl. 12:40
    Permalink

    Som incestoffer från 3-12 år samt smekningar o blickar 12-35 år så är jag glad att de inte får härja fritt. Min morfar förstörde mitt liv. Jag är idag 55 år o har fått ptsd o blivit beroende för att få bort övergreppen. Jag dömdes till fängelse pga att jag stal pengar för att kunna göda mitt beroende av att slippa minnas övergreppen. Jag fick ett livstidsstraff för att jag var ett litet oskyldigt barnbarn till en pedofil. Vi är sammanlagt 6 tjejkusiner som drabbats. Jag kan aldrig få mitt liv tillbaka eller glömma det jag upplevt. Men jag kan kämpa för att inte fler ska drabbas. Jag har på anstalt o behandlingshem träffat så många som utsatts för sexuella övergrepp som barn. De dövar det vidriga med droger o alkohol för minnesbilderna o händerna på kroppen går aldrig att glömma. Jag har tagit mitt straff men det känns för djävligt att jag var den som dömdes o min morfar gick fri. I min släkt finns ytterligare en pedofil….min exman visste om övergreppen men ville inte lyssna o lämnade mig när jag bröt ihop vid 50 års ålder. Vi måste lyfta konsekvenserna för oss överlevande incestoffer…vi är många som samhället föraktar pga att det är så vanligt att man inte orkar leva med minnena o blir beroende. Jag blev självmordsbenägen på anstalten när min man tog ut skilsmässa o blev inlåst på rättspsyk med en pedofil. Det känns som ett stort svek av samhället men det är tydligen bara att bita ihop. De ska inte få vistas fritt i samhället o skada små barn

    Svar

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *